36745
Book
In basket
Czy o teorii komunikacji można pisać tak, aby nie zanudzić czytelnika, w sposób interesujący, dowcipny, lecz zarazem kompetentny? Wydaje się to prawie niemożliwe, a jednak Griffinowi się to udało. W swojej książce przedstawił on trzydzieści dwie koncepcje teoretyczne dotyczące szeroko pojętej komunikacji, ukazując ich zalety i wady, możliwości i ograniczenia. Dzięki temu przeglądowi każdy, kto docenia wagę słowa, lub choćby znaczenie skutecznego przekazywania informacji, zdobędzie umiejętność swobodnego poruszania się w tym obszarze zagadnień. Podręcznik ten przyda się zatem nie tylko studentom – powinni po niego sięgnąć psychologowie, socjologowie, lingwiści, kulturoznawcy, dziennikarze, twórcy reklam, nauczyciele, a także politycy. Omawiana pozycja jest obszernym przeglądem wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno: komunikacja międzyludzka, komunikacja w grupie i komunikacja publiczna.
Availability:
Czytelnia Jerka
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. Cz 3 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again